შეფასება - 3 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში ყოველწლიურად აქვეყნებს ანგარიშს საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შეფასება - 2 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ორჯერ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე გარდაბნის მაგისტრატ სასამართლოს. |
შეფასება - 3 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლო საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში ყოველწლიურად აქვეყნებს ანგარიშს საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ხობის მაგისტრატ სასამართლოს. |
შეფასება - 3 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლო საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში ყოველწლიურად აქვეყნებს ანგარიშს საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ქობულეთის მაგისტრატ სასამართლოს. |
შეფასება - 2 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ორჯერ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ბაღდათის, ტყიბულის და წყალტუბოს მაგისტრატ სასამართლოებს. |
შეფასება - 2 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ორჯერ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ონის მაგისტრატ სასამართლოს. |
შეფასება - 2 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ორჯერ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ნინოწმინდის მაგისტრატ სასამართლოს. |
შეფასება - 3 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლო საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში ყოველწლიურად აქვეყნებს ანგარიშს საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ადიგენის, ასპინძის და ბორჯომის მაგისტრატ სასამართლოებს. |
შეფასება - 2 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს სქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ორჯერ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე მარნეულის და დმანისის მაგისტრატ სასამართლოებს. |
შეფასება - 2 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ორჯერ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე კასპის მაგისტრატ სასამართლოს. |
შეფასება - 2 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ორჯერ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ლაგოდეხის და ყვარლის მაგისტრატ სასამართლოებს. |
შეფასება - 2 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ორჯერ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე თერჯოლის და ხარაგაულის მაგისტრატ სასამართლოებს. |
შეფასება - 1 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ერთხელ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე მესტიის, ჩხოროწყუს და წალენჯიხის მაგისტრატ სასამართლოებს. |
შეფასება - 3 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლო საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში ყოველწლიურად აქვეყნებს ანგარიშს საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე წალკის მაგისტრატ სასამართლოს. |
შეფასება - 2 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ორჯერ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ახმეტის მაგისტრატ სასამართლოს. |
შეფასება - 2 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ორჯერ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე თიანეთის, დუშეთის და ყაზბეგის მაგისტრატ სასამართლოებს. |
შეფასება - 3 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლო საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში ყოველწლიურად აქვეყნებს ანგარიშს საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ჩოხატაურის და ლანჩხუთის მაგისტრატ სასამართლოებს. |
შეფასება - 2 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ორჯერ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ვანის და ხონის მაგისტრატ სასამართლოებს. |
შეფასება - 3 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლო საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში ყოველწლიურად აქვეყნებს ანგარიშს საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ჭიათურის მაგისტრატ სასამართლოს. |
შეფასება - 0 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში არ გამოუქვეყნებია ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე აბაშის და მარტვილის მაგისტრატ სასამართლოებს. |
შეფასება - 2 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ორჯერ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე საგარეჯოს და დედოფლისწყაროს მაგისტრატ სასამართლოებს. |
შეფასება - 1 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ერთხელ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ამბროლაურის მაგისტრატ სასამართლოს. |
შეფასება - 3 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლო საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში ყოველწლიურად აქვეყნებს ანგარიშს საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ქარელის მაგისტრატ სასამართლოს. |
შეფასება - 3 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლო საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში ყოველწლიურად აქვეყნებს ანგარიშს საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ქედის, შუახევის და ხულოს მაგისტრატ სასამართლოებს. |
შეფასება - 3 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლო საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში ყოველწლიურად აქვეყნებს ანგარიშს საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შეფასება - 2 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ორჯერ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.
შეფასება - 1 ქულა
ბოლო სამი წლის განმავლობაში სასამართლოს საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში მხოლოდ ერთხელ აქვს გამოქვეყნებული ანგარიში საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის შესაბამისად საჯარო ინფორმაციის გაცემის თაობაზე.