3.7 საერთო სასამართლოების მოსამართლეებს შორის საქმეებით თანაბარი დატვირთულობის უზრუნველყოფა
0%

3 ქულა – მოსამართლეთა შორის საქმეები თანაბარი პროცენტული დატვირთვით არის განაწილებული.

2 ქულა – სულ მცირე, ერთი მოსამართლის დატვირთულობის პროცენტული მაჩვენებელი აღემატება 10%-ს, სხვა მოსამართლეებთან შედარებით.

1 ქულა – სულ მცირე, ერთი მოსამართლის დატვირთულობის პროცენტული მაჩვენებელი აღემატება 20%-ს, სხვა მოსამართლეებთან შედარებით.

 

რაიონული (საქალაქო), სააპელაციო სასამართლოები და საქართველოს უზენაესი სასამართლო.

საჯარო ინფორმაცია

თბილისის საქალაქო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

რუსთავის საქალაქო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე გარდაბნის მაგისტრატ სასამართლოს. 

ფოთის საქალაქო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე გარდაბნის მაგისტრატ სასამართლოს.

ბათუმის საქალაქო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა:შეფასება მოიცავს ასევე ქობულეთის მაგისტრატ სასამართლოს.

ქუთაისის საქალაქო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

 

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე გარდაბნის ბაღდათის, ტყიბულისა და წყალტუბოს მაგისტრატ სასამართლოებს. 

ამბროლაურის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ონის მაგისტრატ სასამართლოს.

ახალქალაქის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ნინოწმინდის მაგისტრატ სასამართლოს.

ახალციხის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ადიგენის, ასპინძისა და ბორჯომის მაგისტრატ სასამართლოებს.

ბოლნისის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს  მარნეულისა და დმანისის მაგისტრატ სასამართლოებს.

გორის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს კასპის მაგისტრატ სასამართლოს.

გურჯაანის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ლაგოდეხისა და ყვარლის მაგისტრატ სასამართლოებს.

ზესტაფონის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს თერჯოლისა და ხარაგაულის მაგისტრატ სასამართლოებს.

ზუგდიდის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს წალკის მაგისტრატ სასამართლოს.

თეთრიწყაროს რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს წალკის მაგისტრატი სასამართლო.

თელავის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ახმეტის მაგისტრატი სასამართლო.

მცხეთის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს თიანეთის, დუშეთისა და ყაზბეგის მაგისტრატ სასამართლოებს.

ოზურგეთის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ჩოხატაურისა და ლანჩხუთის მაგისტრატ სასამართლოებს.

სამტრედიის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ვანისა და ხონის მაგისტრატ სასამართლოებს.

საჩხერის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ჭიათურის მაგისტრატ სასამართლოს.

სენაკის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე აბაშისა და მარტვილის მაგისტრატ სასამართლოებს.

სიღნაღის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე აბაშისა და მარტვილის მაგისტრატ სასამართლოებს.

ცაგერის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ლენტეხის მაგისტრატ სასამართლოს.

ხაშურის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ქარელის მაგისტრატ სასამართლოს.

ხელვაჩაურის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ქედის, შუახევისა და ხულოს მაგისტრატ სასამართლოებს.

თბილისის სააპელაციო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

ქუთაისის სააპელაციო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

საქართველოს უზენაესი სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

 სასამართლოს ინფორმაციით, მოხელეთა შეფასებას ახორციელებს იმ კრიტერიუმებისა და წესის მიხედვით, რომლებიც განსაზღვრულია „საჯარო სამსახურის შესახებ“ საქართველოს კანონით, „პროფესიული საჯარო მოხელის შეფასების წესისა და პირობების დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს მთავრობის 2017 წლის აპრილის N220 დადგენილებით და საქართველოს იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს 2018 წლის 24 სექტემბრის N1/251 გადაწყვეტილებით.