3 ქულა – შექმნილია სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, რომლის საქმიანობა მოწესრიგებულია ცალკე სამართლებრივი აქტით; აგრეთვე, ტარდება სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები.
2 ქულა – შექმნილია სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, რომლის საქმიანობა მოწესრიგებულია ცალკე სამართლებრივი აქტით ან ტარდება სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები.
1 ქულა – შექმნილი არ არის სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, თუმცა აღნიშნული საკითხს მოიცავს ზოგადი ხასიათის სამართლებრივი აქტი.
რაიონული (საქალაქო) და სააპელაციო სასამართლოები, უზენაესი სასამართლო, იუსტიციის უმაღლესი საბჭო, იუსტიციის უმაღლესი სკოლა, საერთო სასამართლოების დეპარტამენტი
საჯარო ინფორმაცია
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შეფასება - 1 ქულა
სასამართლო აცხადებს, რომ არ არის შექმნილი სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, რომლის საქმიანობა მოწესრიგებულია ცალკე სამართლებრივი აქტით. თუმცა, სასამართლოს შინაგანაწესში 2019 წელს განხორციელდა ცვლილება, რომელშიც სქესის ნიშნით დისკრიმინაციის და სექსუალური შევიწროების აკრძალვაზე არის მითითება. შინაგანაწესის შესრულებაზე კონტროლი და დარღვევის შემთხვევაში რეაგირება ევალება სასამართლოს მენეჯერს; სასამართლოში არ ტარდება სექსუალური შევიწროების პრევენციის მიზნით რაიმე სახის ღონისძიებები.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე გარდაბნის მაგისტრატ სასამართლოს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ხობისის მაგისტრატ სასამართლოს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ქობულეთის მაგისტრატ სასამართლოს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ბაღდათის, ტყიბულის და წყალტუბოს მაგისტრატ სასამართლოებს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ონის მაგისტრატ სასამართლოს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ნინოწმინდის მაგისტრატ სასამართლოს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ნინოწმინდის მაგისტრატ სასამართლოს.
შეფასება - 0 ქულა
სასამართლო აცხადებს, რომ არ არის შექმნილი სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, რომლის საქმიანობა მოწესრიგებულია ცალკე სამართლებრივი აქტით. სასამართლოს არ მოუწოდებია ზოგადი ხასიათის სამართლებრივი აქტი, რომელიც აღნიშნულ საკითხს მოიცავს. აგრეთვე, სასამართლოში არ ტარდება სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე მარნეულის და დმანისის მაგისტრატ სასამართლოებს.
შეფასება - 0 ქულა
სასამართლო აცხადებს, რომ არ არის შექმნილი სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, რომლის საქმიანობა მოწესრიგებულია ცალკე სამართლებრივი აქტით. სასამართლოს არ მოუწოდებია ზოგადი ხასიათის სამართლებრივი აქტი, რომელიც აღნიშნული საკითხს მოიცავს. აგრეთვე, სასამართლოში არ ტარდება სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე კასპის მაგისტრატ სასამართლოს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ლაგოდეხის და ყვარლის მაგისტრატ სასამართლოებს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე თერჯოლის და ხარაგაულის მაგისტრატ სასამართლოებს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე მესტიის, ჩხოროწყუს და წალენჯიხის მაგისტრატ სასამართლოებს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე წალკის მაგისტრატ სასამართლოს.
შეფასება - 1 ქულა
სასამართლო აცხადებს, რომ არ არის შექმნილი სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, რომლის საქმიანობა მოწესრიგებულია ცალკე სამართლებრივი აქტით. თუმცა, სასამართლოს შინაგანაწესში 2019 წელს განხორციელდა ცვლილება, რომელშიც სქესის ნიშნით დისკრიმინაციის და სექსუალური შევიწროების აკრძალვაზე არის მითითება. შინაგანაწესის შესრულებაზე კონტროლი და დარღვევის შემთხვევაში რეაგირება ევალება სასამართლოს მენეჯერს; სასამართლოში არ ტარდება სექსუალური შევიწროების პრევენციის მიზნით რაიმე სახის ღონისძიებები.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ახმეტის მაგისტრატ სასამართლოს.
შეფასება - 0 ქულა
სასამართლო აცხადებს, რომ არ არის შექმნილი სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, რომლის საქმიანობა მოწესრიგებულია ცალკე სამართლებრივი აქტით. სასამართლოს არ მოუწოდებია ზოგადი ხასიათის სამართლებრივი აქტი, რომელიც აღნიშნულ საკითხს მოიცავს. აგრეთვე, სასამართლოში არ ტარდება სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე თიანეთის, დუშეთის და ყაზბეგის მაგისტრატ სასამართლოებს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ჩოხატაურის და ლანჩხუთის მაგისტრატ სასამართლოებს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ვანის და ხონის მაგისტრატ სასამართლოებს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ჭიათურის მაგისტრატ სასამართლოს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე აბაშის და მარტვილის მაგისტრატ სასამართლოებს.
შეფასება - 1 ქულა
სასამართლო აცხადებს, რომ არ არის შექმნილი სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, რომლის საქმიანობა მოწესრიგებულია ცალკე სამართლებრივი აქტით. თუმცა, სასამართლოს შინაგანაწესში განხორციელდა ცვლილება, რომელშიც სქესის ნიშნით დისკრიმინაციის და სექსუალური შევიწროების აკრძალვაზე არის მითითება. შინაგანაწესის შესრულებაზე კონტროლი და დარღვევის შემთხვევაში რეაგირება ევალება სასამართლოს მენეჯერს; სასამართლოში არ ტარდება სექსუალური შევიწროების პრევენციის მიზნით რაიმე სახის ღონისძიებები.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე საგარეჯოს და დედოფლისწყაროს მაგისტრატ სასამართლოებს.
შეფასება - 0 ქულა
სასამართლო აცხადებს, რომ არ არის შექმნილი სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, რომლის საქმიანობა მოწესრიგებულია ცალკე სამართლებრივი აქტით. სასამართლოს არ მოუწოდებია ზოგადი ხასიათის სამართლებრივი აქტი, რომელიც აღნიშნულ საკითხს მოიცავს. აგრეთვე, სასამართლოში არ ტარდება სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ამბროლაურის მაგისტრატ სასამართლოს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ქარელის მაგისტრატ სასამართლოს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ქედის, შუახევის და ხულოს მაგისტრატ სასამართლოებს.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შეფასება - 0 ქულა
სასამართლოს არ მიუთითებია ცალკე სამართლებრივი აქტის შესახებ, რომლითაც შექმნილია სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი და არ მოუწოდებია ინფორმაცია გატარებული პრევენციის ღონისძიებების შესახებ.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.
შეფასება - 0 ქულა
ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, სასამართლოში შექმნილია თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციისა და რეგულირების სპეციალური მექანიზმი, აგრეთვე, ტარდება თუ არა სექსუალური შევიწროების პრევენციის ღონისძიებები, არ არის საჯაროდ ხელმისაწვდომი ვებგვერდზე ან მოთხოვნის საფუძველზე.