3.8 რაიონული (საქალაქო) და სააპელაციო სასამართლოების, ასევე, უზენაესი სასამართლოს თავმჯდომარის, თავმჯდომარის მოადგილის და კოლეგიის/პალატის თავმჯდომარის, ასევე, საქართველოს იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს თავმჯდომარის, მდივნის და წევრის დატვირთულობა
0%

3 ქულა – სასამართლოს თავმჯდომარეზე, მის მოადგილესა და კოლეგიის/პალატის თავმჯდომარეზე, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს თავმჯდომარეზე, მდივანსა და წევრზე განაწილებულ საქმეთა მაჩვენებელი საქმეთა ავტომატურად, ელექტრონული სისტემის მეშვეობით განაწილების წესით დადგენილ დატვირთულობის მაჩვენებელს აღემატება 60%-ით მაინც.

2 ქულა – სასამართლოს თავმჯდომარეზე, მისი მოადგილესა და კოლეგიის/პალატის თავმჯდომარეზე, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს თავმჯდომარეზე, მდივანსა და წევრზე განაწილებულ საქმეთა მაჩვენებელი საქმეთა ავტომატურად, ელექტრონული სისტემის მეშვეობით განაწილების წესით დადგენილ დატვირთულობის მაჩვენებელს აღემატება 50%-ით მაინც.

1 ქულა – სასამართლოს თავმჯდომარეზე, მისი მოადგილესა და კოლეგიის/პალატის თავმჯდომარეზე, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს თავმჯდომარეზე, მდივანსა და წევრზე განაწილებულ საქმეთა მაჩვენებელი საქმეთა ავტომატურად, ელექტრონული სისტემის მეშვეობით განაწილების წესით დადგენილ დატვირთულობის მაჩვენებელს აღემატება 40%-ით მაინც.

რაიონული (საქალაქო), სააპელაციო სასამართლოები და საქართველოს უზენაესი სასამართლო.

საჯარო ინფორმაცია

თბილისის საქალაქო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

რუსთავის საქალაქო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე გარდაბნის მაგისტრატ სასამართლოს. 

ფოთის საქალაქო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

ბათუმის საქალაქო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა:შეფასება მოიცავს ასევე ქობულეთის მაგისტრატ სასამართლოს.

ქუთაისის საქალაქო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე გარდაბნის ბაღდათის, ტყიბულისა და წყალტუბოს მაგისტრატ სასამართლოებს. 

ქუთაისის საქალაქო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე გარდაბნის ბაღდათის, ტყიბულისა და წყალტუბოს მაგისტრატ სასამართლოებს. 

ახალქალაქის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ნინოწმინდის მაგისტრატ სასამართლოს.

ახალციხის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ადიგენის, ასპინძისა და ბორჯომის მაგისტრატ სასამართლოებს.

ბოლნისის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს  მარნეულისა და დმანისის მაგისტრატ სასამართლოებს.

გორის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს კასპის მაგისტრატ სასამართლოს.

გურჯაანის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ლაგოდეხისა და ყვარლის მაგისტრატ სასამართლოებს.

ზესტაფონის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს თერჯოლისა და ხარაგაულის მაგისტრატ სასამართლოებს.

ზუგდიდის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს წალკის მაგისტრატ სასამართლოს.

თეთრიწყაროს რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს წალკის მაგისტრატი სასამართლო.

თელავის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ახმეტის მაგისტრატი სასამართლო.

მცხეთის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს თიანეთის, დუშეთისა და ყაზბეგის მაგისტრატ სასამართლოებს.

ოზურგეთის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ჩოხატაურისა და ლანჩხუთის მაგისტრატ სასამართლოებს.

სამტრედიის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ვანისა და ხონის მაგისტრატ სასამართლოებს.

საჩხერის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ჭიათურის მაგისტრატ სასამართლოს.

სენაკის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე აბაშისა და მარტვილის მაგისტრატ სასამართლოებს.

სიღნაღის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე აბაშისა და მარტვილის მაგისტრატ სასამართლოებს.

ცაგერის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

სასამართლოს ინფორმაციით, სასამართლოს თავმჯდომარე არ შეისწავლის და არ განაზოგადებს საქმეთა ნაკადის მართვის შესახებ ინფორმაციას,  სასამართლოს  მიერ მუშავდება შემოსული და დამთავრებული საქმეების შესახებ ინფორმაცია, რაც საჯაროდ ხელმისაწვდომია და მისი მიღებაც შესაძლებელია დაინტერესებული პირისთვის. აღსანიშნავია ის, რომ ვებგვერდზე განთავსებული ინფორმაცია არ მოიცავს მონაცემებს საქმისწარმოების ვადების, სხდომების გადადებისა და საქმისწარმოების შეფერხების მიზეზებზე. შესაბამისად, შეიძლება ითქვას, რომ სასამართლოს ვებგვერდზე არ ხდება სასამართლოს თავმჯდომარის მიერ საქმეთა ნაკადის მართვის შესახებ შესაბამისი ანგარიშის განთავსება.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ლენტეხის მაგისტრატ სასამართლოს.

ხაშურის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

სასამართლოს თავმჯდომარის მხრიდან საქმეთა ნაკადის მართვის შესახებ ინფორმაციის შესწავლისა და განზოგადების შესახებ მონაცემი საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად და ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. შესაბამისად, უცნობია, ასრულებს თუ არა სასამართლოს თავმჯდომარე აღნიშნულ მოვალეობას.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ქარელის მაგისტრატ სასამართლოს.

ხელვაჩაურის რაიონული სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

შენიშვნა: შეფასება მოიცავს ასევე ქედის, შუახევისა და ხულოს მაგისტრატ სასამართლოებს.

თბილისის სააპელაციო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

ქუთაისის სააპელაციო სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, ის არ ამუშავებს  მოსამართლეების წარმოებაში არსებული საქმეების რაოდენობას.  მაშინ როდესაც „საერთო სასამართლოების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის 56-ე პრიმა მუხლის მეორე პუნქტის  “ა” ქვეპუნქტის მიხედვით, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს მენეჯმენტის დეპარტამენტის ერთ-ერთი მოვალეობაა საერთო სასამართლოების დატვირთულობის მაჩვენებლის შესწავლა.

შესაბამისად, მოსამართლეთა შორის საქმეების თანაბარი პროცენტული განაწილების შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად უცნობია მოსამართლეთა პროცენტულ დატვირთვებს შორის თანაფარდობა.

საქართველოს უზენაესი სასამართლო

შეფასება - 0 ქულა

ინფრმაცია იმის შესახებ, სარგებლობენ თუ არა სასამართლოს თავჯდომარე,  მისი მოადგილე და პალატის თავჯდომარე, აგრეთვე, იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს თავჯდომარე და იუსტიციი უმაღლესი საბჭოს წევრი საქმეთა ავტომატურად, ელექტრონული სისტემის მეშვეობით განაწილების წესით დადგენილი შეღავათებით, საჯაროდ ხელმისაწვდომი არ არის, როგორც პროაქტიულად, ასევე, მოთხოვნის საფუძველზე. ამდენად, უცნობია, რამდენად სარგებლობენ საქმეთა განაწილებისას შესაბამისი შეღავათებით აღნიშნული თანამდეობის პირები.